Retours
Wat moet ik doen als mijn artikelen beschadigd of defect zijn aangekomen?
Neem contact met ons op via [email protected] en geef al uw persoonlijke gegevens en ordernummer door. We nemen op werkdagen binnen 48 uur contact met u op. Indien mogelijk vragen we u om foto's te maken van uw verpakking en defecte artikelen. We doen ons best om u een snelle oplossing te bieden, zodat u weer aan de slag kunt.
Ik heb niet alle artikelen ontvangen die ik heb besteld.
Neem contact met ons op via [email protected], geef uw persoonlijke gegevens en uw ordernummer door en geef een lijst van de ontbrekende artikelen. We nemen contact met u op om de situatie op te lossen.
Ik wil een gedeeltelijke of volledige bestelling retourneren.
U kunt uw artikelen retourneren als ze nog verpakt en verzegeld zijn in de originele verpakking. Vul het volgende ing return form en voeg het bij het pakket. (Het retouradres staat op het formulier) Zodra wij de inhoud hebben ontvangen en gecontroleerd en in orde zijn, zullen wij de kosten van het artikel terugbetalen.
Let op:
Indien geretourneerde producten geopend/gebruikt zijn, zullen wij een bepaald percentage in mindering brengen, dit percentage wordt bepaald na inspectie en u wordt per e-mail geïnformeerd.
Wij vergoeden geen verzendkosten voor retourzendingen.
In zeer speciale gevallen kunt u gebruikte goederen in overleg terugsturen, wanneer u eerst met Skirmshop via de email [email protected] contact opneemt en de goedkeuring aanvraagt om het gebruikte product retour te kunnen sturen.
LET OP! Stuur niet zomaar gebruikte producten op of producten die buiten de 14 dagen retour termijn zijn.
Voor alle vragen omtrent uw bestelling of retour zijn wij zeer snel bereikbaar via e-mail [email protected] (begin uw e-mailtitel met uw ordernummer, dan ontvangt u vaak binnen 48 uur (op werkdagen) een reactie). Heeft u een zeer dringende retourvraag die niet per e-mail beantwoord kan worden, dan kunt u bellen naar: 0610371223 (op werkdagen)